Aurilis Tilting 2 bagażnik na hak na 2 rowery
Produkt dostępny tylko przy odbiorze osobistym w salonie.
Opis produktu
Bagażnik rowerowy na hak Aurilis Green Tilting 2 na 2 rowery
Ten bagażnik komfortowo i bezpiecznie przewiezie 2 rowery – w razie potrzeby tę platformę można rozbudować o stanowisko na dodatkowy rower. Niewiele waży i jest doskonałą alternatywą do uchwytów na dach.
Bagażnik rowerowy na hak Aurilis Green Tilting 2 – specyfikacja techniczna
Bagażnik na hak holowniczy Aurilis Green Tilting 2 służy do przewożenia dwóch rowerów o łącznej wadze 50 kg (max 20 kg/rower). Posiada funkcję odchylania, dzięki której masz swobodny dostęp do bagażnika pojazdu.
To produkt o przemyślanej konstrukcji, wykonany z materiałów dobrej jakości. Łapy z pokrętłami mocno chwytają rowery, aby były stabilne i bezpieczne w trakcie jazdy. Przesuwane podstawki pod koła pozwalają dopasować bagażnik do roweru o maksymalnym rozstawie osi 125 cm. Koła rowerów są zabezpieczone w platformie z pomocą pasków zębatych. Kompatybilne z oponami o średnicy do 2,6 cala.
Bagażniki rowerowe na hak w ofercie Taurus
Jeśli potrzebujesz przewieźć 3 lub 4 rowery, sprawdź przystawkę na 3 rower z serii Aurilis Green Tilting lub bagażnik na 4 rowery Taurus Alfa Variant – komfortowa podróż z rowerami dla całej rodziny.
Bagażnik rowerowy na hak Aurilis Green Tilting 2 – najważniejsze cechy produktu
- komfortowo i bezpiecznie przewiezie 2 rowery
- funkcja odchylania dająca dostęp do bagażnika pojazdu
- maksymalna ładowność 50 kg / 20 kg – jeden rower
- maksymalny rozstaw osi roweru 125 cm
- dystans między stanowiskami 19 cm
- regulowany rozstaw podstawek pod koła
- maksymalna szerokość opony 2,6”
- kompatybilne z ramami o średnicy okrągłej 22>80 mm lub owalnej 80>100 mm
- uchwyty ramy (łapy) posiadają miękką wyściółkę dla ochrony lakieru rowerów
- norma City Crash, TUV 75303:2019
- waga platformy 12,5 kg
- wymiary pudełka 80x120x25 cm
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 2 (opcjonalnie 3 po zastosowaniu adaptera) |
Ładowność (kg) | 50 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 20 |
Możliwość złożenia platformy | |
Waga uchwytu (kg) | 12,5 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 1250 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Odstęp pomiędzy rowerami (cm) | 19 |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | NIE |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | NIE |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | NIE |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | NIE |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie