Aurilis Tourer 3 bagażnik na hak na 4 rowery
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
Bagażnik rowerowy na hak Aurilis Tourer 3 na 4 rowery zawiera przystawkę do przewozu 4-tego roweru
Zaprojektowany w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Idealny do przewożenia rowerów elektrycznych o wadze do 25 kg – 1 rower.
Bagażnik rowerowy na hak Aurilis Tourer 3 na 4 rowery – specyfikacja techniczna
Bagażnik na hak holowniczy Aurilis Tourer 3 służy do przewożenia czterech rowerów o łącznej wadze 50 kg (max 25 kg/rower). Posiada funkcję odchylania, dzięki której masz swobodny dostęp do bagażnika pojazdu. Odchylanie pod kątem 90 stopni umożliwia otwarcie nawet długich tylnych klap samochodowych.
Bagażnik rowerowy Aurilis Tourer 3 jest składany, więc łatwo przechowasz go poza sezonem. Nawet, jeśli nie posiadasz garażu. Kiedy go nie używasz możesz go także schować do bagażnika samochodu.
To produkt o przemyślanej konstrukcji, wykonany z materiałów dobrej jakości. Uchwyty ramy są wyposażone w pokrętła dynamometryczne, które zapobiegają nadmiernemu uciskowi ram wykonanych z karbonu. Łapki z pokrętłami chwytają rowery na tyle mocno, aby były stabilne i bezpieczne w trakcie jazdy. Uchwyty ramy są zdejmowane i wyposażone w gałki z zamkiem na kluczyk. Zamek z kluczykiem zabezpiecza również całą platformę na haku holowniczym.
Przesuwane podstawki na koła pozwalają dopasować bagażnik do roweru o maksymalnym rozstawie osi 125 cm. Minimalny rozstaw osi wynosi 95 cm. Koła rowerów są zabezpieczone w platformie z pomocą pasków zębatych z nylonu. Kompatybilne z oponami o średnicy do 2,6 cala.
Bagażniki rowerowe na hak w ofercie Taurus
Jeśli potrzebujesz przewieźć 4 rowery, sprawdź bagażnik na rowery Taurus Alfa Plus oraz Taurus Alfa Variant – komfortowa podróż z rowerami dla całej rodziny.
Bagażnik rowerowy na hak Aurilis Tourer 3 na 4 rowery – najważniejsze cechy produktu
- komfortowo i bezpiecznie przewiezie 4 rowery
- funkcja odchylania o 90 stopni dająca dostęp do bagażnika pojazdu
- w pełni składany, kompaktowy rozmiar – łatwy w przechowaniu
- maksymalna ładowność 50 kg / 25 kg – jeden rower
- platforma rowerowa i rowery zabezpieczone odrębnymi zamkami
- regulowany rozstaw podstawek pod koła
- uchwyty ramy (łapy) wyposażone są w system automatycznego odpinania, posiadają miękką wyściółkę dla ochrony lakieru rowerów
- oświetlenie platformy zawiera: światło pozycyjne, kierunkowskazy, podświetlenie tablicy, światło wsteczne, światło przeciwmgielne – wtyczka 13 pin
Zestaw produktów
Ten zestaw składa się z poniższych produktów:
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 4 |
Ładowność (kg) | 50 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 25 |
Możliwość złożenia platformy | |
Waga uchwytu (kg) | 18 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 1250 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | Tak |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | Nie |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | Tak |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | Tak |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy
zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy
ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka
potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma
możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy
umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z
platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery.
Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości
przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy
zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy
ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka
potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma
możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy
umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z
platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery.
Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości
przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie