Menabo Alcor 3 bagażnik na hak na 3 rowery
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
Ma świetny design, jest prosta w obsłudze, można ją odchylać i złożyć, by zajęła mniej miejsca w garażu.
Bagażnik rowerowy na hak Menabo Alcor 3 – rozwiązania techniczne
Włoskie Menabo jest cenioną marką z doświadczeniem w branży bagażników samochodowych np. rowerowych, narciarskich i wielu innych. Jest jednym z największych producentów akcesoriów samochodowych na świecie.
Bagażnik rowerowy na hak holowniczy Menabo Alcor 3 umożliwia transport trzech, nawet dużych rowerów każdego typu, także FatBike. Przewieziesz nim również rowery elektryczne, maksymalna ładowność tej platformy wynosi aż 60 kg.
Platforma rowerowa na hak Menabo Alcor 3 jest prosta w użyciu. Aby umieścić ją na haku wystarczy rozłożyć pałąk i użyć Rapid-Lock - dźwigni mocującej bagażnik na kuli haka. Zabezpiecz bagażnik używając zamontowanego zamka z kluczykiem.
Za Twoje bezpieczeństwo w podróży odpowiada fakt, że bagażnik rowerowy na hak Menabo Merak Rapid jest wyprodukowany zgodnie z najnowszymi normami. Posiada odpowiednie homologacje i zgodność z dyrektywami UE. Oznaczono go również certyfikatem City Crash, który dba o bezpieczeństwo nawet podczas ewentualnej kolizji.
Posiada wszystkie wymagane światła w tym podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz światło cofania. Wszystko to jest możliwe, dzięki wtyczce 13 pin.
Bagażniki rowerowe na hak marki Menabo
Jeśli szukasz ekonomicznego rozwiązania w niższej cenie, sprawdź bagażnik rowerowy na hak Menabo Merak Tilting Type K.
Bagażnik rowerowy na hak Menabo Alcor 3 – podsumowanie najważniejszych cech bagażnika
- produkt wysokiej jakości znanej i cenionej włoskiej marki Menabo
- dopuszczalna ładowność platformy 60 kg, dopuszcza przewóz e-rowerów i FatBike
- system Rapid-Lock z głowicą szybkomocującą i dźwignią – dodatkowo przyspiesza montaż
- opcja uchyłu - pozwala na szybki dostęp do bagażnika samochodu
- nowoczesna konstrukcja i atrakcyjny design
- wtyczka zasilająca światła 13 pin
- homologacje TUV GS, NSAI, ECE, certyfikat City Crash
- maksymalna szerokość opon – do 110 mm
- waga 18 kg
- wymiary: L x W x H: 120 x 21,5 x 79 cm
- 2 lata gwarancji
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 3 |
Ładowność (kg) | 60 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 30 |
Wymiary (cm) | 120 x 21,5 x 79 |
Możliwość złożenia platformy | |
Waga uchwytu (kg) | 18 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 900 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | TAK |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | NIE |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | Opcjonalnie gałki zamykające |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | TAK |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie