Thule EasyFold 3 bagażnik na hak na 3 rowery
Wysyłka z magazynu w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
Podnoszenie twoich rowerowych przygód na niezrównany poziom łatwości i wszechstronności.
Rewolucyjny design i uniwersalność.
Thule EasyFold 3 to bagażnik rowerowy, który buduje na naszym dziedzictwie dzięki nowej platformie, zapewniając większą możliwość dopasowania do różnorodnych rodzajów rowerów, w tym rowerów elektrycznych. Jego innowacyjne ramię z paskiem i obracającą się głowicą zapewnia pewne mocowanie ram o średnicy od 20mm do 90mm, co sprawia, że jest odpowiedni dla wszystkich, od dziecięcych rowerów po ciężkie rowery MTB.
Niezrównana łatwość użytkowania
Dzięki intuicyjnym ramionom rowerowym z systemem click-in/click-out, Thule EasyFold 3 umożliwia bezproblemową obsługę jedną ręką, upraszczając proces załadunku i rozładunku rowerów. Całkowicie składana konstrukcja zapewnia łatwość przechowywania i transportu, co odpowiada potrzebom aktywnych rodzin i zapalonych cyklistów.
Zwiększona pojemność na rodzinne przygody
Za pomocą dodatkowego adaptera możesz przekształcić bagażnik z 2 - rowerowego na uchwyt na 3 roweryna rowery, Thule EasyFold 3 to oczywisty wybór dla rodzin. Został zaprojektowany aby pomieścić nawet większe rowery oraz rowery elektryczne, zapewniając możliwość zabrania rowerów dla całej rodziny lub grupy kolarskiej.
Stylowa i solidna konstrukcja
Thule EasyFold 3 nie tylko spełnia funkcjonalne wymagania różnych rowerzystów, ale również przyciąga estetycznie swoim innowacyjnym wzornictwem, które współgra z nowoczesnymi stylami samochodów. Wbudowane lampy łączą bezpieczeństwo ze stylem.
Kompatybilność ramy
Pasuje do ram rowerowych od 20 mm do 90 mm, zapewniając bezpieczny transport szerokiej gamy rowerów
Obsługa jedną ręką
Ramię rowerowe z systemem click-in/click-out do łatwego ładowania, skracające czas przygotowania i eliminujące kłopoty
Pojemność transportowa
Dodaj więcej rowerów dzięki łatwemu w użyciu adapterowi rowerowemu
Efektywność przechowywania
W pełni składany dla kompaktowego przechowywania, nawet w małych przestrzeniach
Estetyka wzornictwa
Nowoczesny, elegancki design z zintegrowanym oświetleniem pasuje do każdego stylu pojazdu
Innowacja w konstrukcji uchwytów koła
Nowa konstrukcja tacki na koło z zintegrowanym oświetleniem poprawia widoczność i bezpieczeństwo
Łatwy dostęp do bagażnika
Nawet z zamontowanymi rowerami, łatwy dostęp do bagażnika dzięki sprytnemu pedałowu umożliwiającemu odchylenia platformy z rowerami
Szybkie mocowanie
Łatwy i szybki montaż oraz dopasowanie platformy rowerowej na haku holowniczym dzięki samostabilizującemu się mechanizmowi
Łatwy w transporcie
Ergonomiczne przenoszenie bagażnika rowerowego dzięki zintegrowanym kółkom transportowym i uchwytowi
Wszechstronność
Składany adapter na dodatkowy rower +1 ułatwia rozwiązania magazynowe bez utraty pojemności
Ochrona roweru
Obrotowa głowica z wyściółką chroni rower podczas transportu
Ulepszony system dopasowania roweru
Pas wzmacniany stalą zapewnia pewne dopasowanie do szerokiej gamy ram rowerowych
Do pobrania
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 3 (opcja przewozu 4 rowerów z adapterem 944700) |
Ładowność (kg) | 60 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 30 |
Wymiary (cm) | 126 x 78 x 84 |
Możliwość złożenia platformy | |
Wymiary po złożeniu (cm) | 31 x 78 x 84 |
Waga uchwytu (kg) | 22 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 1350 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Odstęp pomiędzy rowerami (cm) | 19 |
Kompatybilność z ramą karbonową | Tak |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | Tak |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | Nie |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | Tak |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | Tak |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie