Thule EasyFold XT 934 czarny bagażnik na hak na 3 rowery z pokrowcem i ochraniaczmi kół karbonowych
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
- W pełni składany do łatwego montażu, obsługi i przechowywania
- Duża ładowność umożliwia przewożenie rowerów elektrycznych i ciężkich rowerów górskich
- Łatwe mocowanie rowerów przy użyciu odłączanych ramion z zamykanymi gałkami Thule AcuTight, które kliknięciem sygnalizują, że osiągnięto optymalną siłę mocowania
- Bardzo duża odległość między uchwytami kół umożliwia transport bardziej masywnych rowerów o dużym rozstawie osi
- Regulowane klamry zatrzaskowe z długimi pasami ułatwiającymi mocowanie kół (o szerokości do 4.7 cali), do transportu rowerów typu fatbike
- Ochraniacze z miękkiej gumy zabezpieczają obręcze kół roweru przed uszkodzeniem w transporcie na bagażniku
- Łatwy dostęp do bagażnika nawet z zamontowanymi rowerami dzięki pomysłowemu nachyleniu stopki
- Łatwy montaż i prosta regulacja bagażnika przed zamknięciem uchwytu mocującego dzięki wstępnej stabilizacji na kuli haka holowniczego
- Zmontowany fabrycznie, niepotrzebne narzędzia
- Łatwe przenoszenie bagażnika rowerowego dzięki zintegrowanym kółkom transportowym i uchwytowi
- Zawiera torbę Thule EasyFold XT, która chroni Ciebie i samochód przed brudem podczas transportu i składania bagażnika rowerowego
- Zabezpieczenie roweru na bagażniku i bagażnika na haku (zamki w komplecie)
Do pobrania
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 3 |
Ładowność (kg) | 60 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 30 |
Wymiary (cm) | 83 x 123 x 86 |
Możliwość złożenia platformy | |
Wymiary po złożeniu (cm) | 83 x 31 x 86 |
Waga uchwytu (kg) | 23.1 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 1300 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Odstęp pomiędzy rowerami (cm) | 22/19 |
Kompatybilność z ramą karbonową | Wymagany adapter Thule 984 |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | Tak |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | Nie |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | Tak |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | Tak |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy
zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy
ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka
potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma
możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy
umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z
platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery.
Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości
przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy
zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy
ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka
potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma
możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy
umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z
platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery.
Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości
przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie