Thule Epos 978100 składana platforma rowerowa na hak na 2 rowery
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
Bagażnik Thule Epos pasuje do wszystkich typów rowerów, a jego obsługa jest łatwa i wygodna. Załadunek rowerów odbywa się prawie bez wysiłku dzięki innowacyjnemu systemowi teleskopowego mocowania rowerów. Ramiona pozwalają chwycić rower w dowolnym miejscu na ramie lub na tylnym kole. Możesz zamocować i zdjąć do dwóch rowerów w dowolnej kolejności — ten system pasuje do wszystkich rodzajów ram i geometrii, w tym do rowerów elektrycznych, górskich, szutrowych, a także do rowerów z błotnikami i bagażnikami.
Najważniejsze detale
Bagażnik Thule Epos został zaprojektowany z myślą o bezproblemowym transportowaniu rowerów i wyposażony w szereg przemyślanych rozwiązań. Jest w pełni składany, dzięki czemu można go łatwo przewozić, przenosić i przechowywać. Można go odchylać, co ułatwia dostęp do bagażnika pojazdu. Umożliwia zachowanie dużych odstępów między rowerami, jest dostosowany do bardzo dużych rozstawów osi i pozwala łatwo zamocować rower z dużymi oponami.
Przeżyj tę przygodę
Zaprojektowaliśmy świetne akcesoria dla wszystkich miłośników rowerów. Stojak Thule Epos Bike Repair Holder pomoże Ci naprawić lub wyregulować rower podczas wyprawy. Zamek Thule High Grade Lock zaprojektowany wspólnie z liderem w branży, firmą ABUS, zabezpieczy Twój rower przed kradzieżą. A jeśli masz ciężki rower elektryczny, składana rampa Thule Epos Foldable Loading Ramp pomoże Ci go załadować na bagażnik rowerowy, a potem zdjąć.
- Szybki i łatwy załadunek i rozładunek wszystkich typów rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Opatentowane teleskopowe ramiona z obrotową kolebką i wzmocnionymi stalą pasami mocuje się do ramy roweru lub tylnego koła.
- Wysoka ładowność, do 30 kg na rower umożliwia transport nawet ciężkich rowerów elektrycznych
- Duża odległość 25 cm między rowerami zmniejsza ryzyko stykania się ich
- Bardzo długie uchwyty na koła umożliwiają łatwy transport rowerów z długim rozstawem osi aż do 1350 mm
- Klamry zatrzaskowe z bardzo długimi pasami ułatwiającymi mocowanie kół o szerokości do 3,2" (stosując akcesorium sprzedawane osobno można mocować koła do 5")
- W pełni składany dla łatwego montażu, obsługi i przechowywania. Jako akcesorium dostępny jest pokrowiec Thule Epos Storage Bag.
- Po załadowaniu rowerów dostęp do bagażnika jest możliwy dzięki inteligentnemu systemowi odchylania za pomocą pedału. Bez rowerów dostęp do bagażnika jest możliwy bez przechylania
- Łatwy i szybki montaż oraz dopasowanie platformy rowerowej na haku holowniczym dzięki samostabilizującemu się mechanizmowi
- Łatwe przenoszenie bagażnika rowerowego dzięki zintegrowanym uchwytom.
- Mocuje rowery na bagażniku rowerowym, a bagażnik do samochodu (zamki w zestawie)
- Szeroki wybór innowacyjnych akcesoriów, takich jak uchwyt do naprawy roweru Thule Epos Bike Repair Holder i zabezpieczenie Thule High Grade Lock opracowany przez firmę ABUS dodatkowo zwiększają bezpieczeństwo (akcesoria sprzedawane oddzielnie)
Do pobrania
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 2 |
Ładowność (kg) | 60 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 30 |
Wymiary (cm) | 69 x 126 x 22 |
Możliwość złożenia platformy | |
Wymiary po złożeniu (cm) | 69 x 27 x 73 |
Waga uchwytu (kg) | 17,3 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 1350 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Odstęp pomiędzy rowerami (cm) | 25 |
Kompatybilność z ramą karbonową | Tak |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | Tak |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | Tak |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | Tak |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | Tak |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie