Thule VeloSpace XT 939 czarny bagażnik na hak (z dodatkowym adapterem do przewozu 4-tego roweru)
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
- Długie rynny na koła do transportu dużych rowerów (maksymalny rozstaw kół 1300 mm)
- Duża ładowność umożliwia przewożenie rowerów elektrycznych i ciężkich rowerów górskich
- Regulowane klamry zatrzaskowe z długimi pasami ułatwiającymi mocowanie kół (o szerokości do 4.7 cali), do transportu rowerów typu fatbike
- Łatwe mocowanie rowerów przy użyciu odłączanych uchwytów z gałkami Thule AcuTight, które kliknięciem sygnalizują, że osiągnięto optymalną siłę mocowania
- Łatwy montaż i prosta regulacja bagażnika przed zamknięciem uchwytu mocującego dzięki wstępnej stabilizacji na kuli haka holowniczego
- Łatwy dostęp do bagażnika samochodu z załadowanymi rowerami dzięki mechanizmowi odchylenia sterowanemu pedałem. Szeroki kąt odchylenia pozwana na otwarcie nawet dużych drzwi bagażnika
- Zabezpieczenie roweru na bagażniku i bagażnika na haku (zamki w komplecie)
- Możliwość połączenia z produktem Thule BackSpace XT w celu utworzenia łatwo dostępnej wielofunkcyjnej przestrzeni bagażowej o pojemności 300 l.
Zestaw produktów
Ten zestaw składa się z poniższych produktów:
Do pobrania
Specyfikacja
Maksymalna liczba rowerów | 4 |
Ładowność (kg) | 60 |
Maksymalna waga roweru (kg) | 30 |
Wymiary (cm) | 135 x 73 x 79 |
Możliwość złożenia platformy | |
Wymiary po złożeniu (cm) | 135 x 73 x 31 |
Waga uchwytu (kg) | 20.6 |
Maksymalny rozstaw kół (mm) | 1300 |
Odłączane uchwyty ramy | |
Odstęp pomiędzy rowerami (cm) | 19 |
Kompatybilność z ramą karbonową | Wymagany adapter Thule 984 |
Możliwość przewozu rowerów elektrycznych | Tak |
Możliwość odchylania z rowerami | |
Samochód z kołem na tylnej klapie | Wymagany adapter Thule 939400 |
Oświetlenie tylne | |
Złącze zasilające | 13 - pin |
Zabezpieczenie rowerów w uchwycie | Tak |
Zabezpieczenie uchwytu na haku | Tak |
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Porady i uwagi
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie platformy rowerowej na hak musimy zwrócić uwagę na to do jakiej wagi rowerów jest ona przystosowana, czy ma możliwość transportu rowerów z napędem elektrycznym – jeśli jest taka potrzeba, oraz na największą przewagę platformy rowerowej - czy ma możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowisko rowerowe – z platformy umożliwiającej przewóz 2 rowerów robimy platformę na 3 rowery, lub z platformy umożliwiającej przewóz 3 rowerów robimy platformę na 4 rowery. Ze względu na obciążalność haka w samochodzie nie ma obecnie możliwości przewożenia większej ilości rowerów niż 4 sztuki.
Zwracamy uwagę na możliwość uchylenia platformy z zamocowanymi rowerami oraz w jakim stopniu się ona uchyla, aby nie ograniczać sobie dostępu do bagażnika w samochodzie. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz samych konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczający do jej otwarcia.
Pamiętamy że po zakupie platformy rowerowej musimy zamówić dodatkową tablicę rejestracyjną w wydziale komunikacji. Obecny koszt takiego rozwiązania to 52.5 PLN. Dodatkowo zwróćmy uwagę na rodzaj instalacji elektrycznej haka. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację 13 pin, w związku z czym aby wykorzystać wszystkie światła w platformie również instalacja samochodu powinna być w wersji 13 pin. Dodatkowo informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi.
Po założeniu platformy rowerowej zwracamy uwagę iż nasz samochód został wydłużony co może nam ograniczać parkowanie oraz co bardzo istotne bardzo często w samochodzie odłączają się tylne czujniki parkowania, w związku z czym nie będą one informowały o przeszkodach z tyłu auta.
Dobrze jest też sprawdzić w jakim stopniu nasz samochód obniżył się na tylnym zawieszeniu (po załadunku 4 rowerów – około 60 kg + platforma około 20 kg + bagaż dla minimum 4 osób) może się okazać że jest to zbyt dużo dla naszego samochodu co może być odczuwalne na nierównościach drogi, zjazdach z progów spowalniających, krawężników.
Opinie o produkcie