Ważna informacja o fotelikach Thule RideAlong oraz akcja wymiany wyściółki pasów.
Taurus informuje, że w trosce o bezpieczeństwo klientów, nasz partner handlowy Thule podjął decyzję o dobrowolnym wycofaniu wybranych modeli dziecięcych fotelików rowerowych Thule RideAlong oraz przeprowadzeniu akcji wymiany wyściółek pasów. Dotyczy to fotelików wyprodukowanych między 1 marca 2021 r. a 31 października 2023 r.
W ramach rygorystycznych kontroli jakości Thule wykryło, że wyściółka pasów bezpieczeństwa tych fotelików może zawierać nadmierną ilość trudnopalnego środka DecaBDE, przekraczającą ustalone limity i stwarzającą zagrożenie chemiczne.
Posiadasz opisany wyżej fotelik rowerowy dla dziecka Thule RideAlong? Oto, co trzeba zrobić
Uwaga: wycofanie dotyczy wyłącznie artykułów wyprodukowanych w czasie 1.03.2021 – 31.10.2023. Nie podlegają natomiast wycofaniu Thule RideAlong 2 ani żadne inne produkty.
Na powyższym zdjęciu widać model fotelika Thule RideAlong. Aby określić, czy należący do Ciebie dziecięcy fotelik rowerowy pochodzi z jednej z wycofywanych partii, należy sprawdzić jego numer i kod daty. Informacje te znajdują się na spodniej części fotelika (jak na zdjęciu poniżej):
Jeśli posiadasz ww. fotelik wyprodukowany w okresie od marca 2021r. do października 2023r., przejdź na stronę internetową Thule w celu zarejestrowania się i otrzymania zamiennej wyściółki bezpośrednio na wskazany adres. Wraz z zamienną wyściółką otrzymasz instrukcję zamocowania nowych pasów i odesłania starych pasów.
Nie używaj Thule RideAlong, dopóki nie otrzymasz części zamiennej i nie zastąpisz wyściółki pasów częścią zamienną. Nie zostaniesz obciążony żadnymi opłatami w związku z tą akcją wycofania produktu.
Jak pisze Thule:
„Podjęliśmy współpracę z odpowiednimi organami regulacyjnymi oraz organizacjami takimi jak U.S. Consumer Product Safety Commission (CPSC) i Health Canada, aby zapewnić, że wszystkie produkty spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Foteliki z wycofanych partii nie powinny być używane do czasu wymiany wyściółki pasów, którą można załatwić poprzez rejestrację produktu na stronie internetowej Thule. Dziękujemy za współpracę i przepraszamy za wszelkie niedogodności.”
Dodatkowe informacje i instrukcje dotyczące identyfikacji numerów partii i postępowania wymiany są dostępne na stronie internetowej szwedzkiej marki Thule w zakładce „Wycofanie produktu”. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z ich działem obsługi klienta w razie pytań lub potrzeby dodatkowego wsparcia.