Koenig K-Slim gr.97 łańcuchy śniegowe
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
Łańcuchy śniegowe Koenig dotychczas były dostępne na rynku jako produkt marki Thule. Jednak za produkcję od zawsze był odpowiedzialny Koenig o 50-letniej tradycji. Stopniowo kończy się dostępność łańcuchów z logo Thule, a te same modele łańcuchów na koła można nabyć już jako Koenig.
Łańcuchy śniegowe Koenig K-Slim – rozwiązania techniczne
Łańcuchy samochodowe Koenig K-Slim są zaprojektowane specjalnie do samochodów z ograniczoną ilością miejsca w nadkolu, między oponą a elementami zawieszenia lub układu hamulcowego. Łańcuch ma tylko 7 mm grubości. Mniejsze ogniwa łańcucha sprawiają, że przenoszenie drgań na układ kierowania jest dużo mniejsze, więc jazda jest bardziej komfortowa. Opatentowana konstrukcja ogniw zapobiega kolizji między łańcuchem a nadkolem.
Unikatowy system mikroregulacji dba zaś o idealnie napięcie łańcucha. Na napinanie składają się 2 etapy. Dociągnij łańcuch tuż po jego umieszczeniu na kole, ponów tę czynność po przejechaniu kilkunastu metrów. Łańcuchy śniegowe Koenig K-Slim montuje się szybko i prosto. Produkt ma kolorowe oznaczenia, które pomagają z łatwością odróżnić poszczególne elementy.
Łańcuchy śniegowe Koenig K-Slim to produkt wysokiej jakości zatwierdzony przez producentów samochodów jako rozwiązanie do aut z ograniczoną przestrzenią w nadkolu. Dotyczy to takich pojazdów jak Alfa Romeo Giulia, Citroën C4 Picasso, C3 Picasso, Jeep Renegade, Fiat 500X, Fiat Panda Cross, Peugeot 1007, Peugeot 207, Renault Laguna III.
Za wysoką wytrzymałość łańcuchów K-Slim odpowiada zastosowanie utwardzonej stali stopowej. Specjalna budowa wzoru łańcucha (rombowy i asymetryczny) wpływa na dobre walory jezdne na śniegu.
Łańcuchy śniegowe K-Slim są odpowiednie do używania w kołach z aluminiowymi felgami. W zestawie znajdują się opatentowane nakładki, które redukują styczność łańcuchów z felgą. Należy je umieścić na łańcuchach przed użyciem.
Renomowana marka Koenig udowadnia, że posiadanie nisko zawieszonego auta nie uniemożliwia montażu łańcuchów. Współdziałają z systemami ABS oraz ESP. Można je stosować na przedniej i tylnej osi. Produkt posiada estetyczne i wytrzymałe opakowanie. Zajmuje mało miejsca, więc komfortowo przechowasz go w bagażniku auta, gdzie będzie czekał na szansę ukazania swoich walorów.
Łańcuchy śniegowe w ofercie Taurus
Jeżeli przestrzeń między oponą a nadkolem w Twoim aucie pozwala na montaż łańcuchów o większych oczkach, a także zależy Ci na bardziej ekonomicznym rozwiązaniu sprawdź masywniejsze łańcuchy Taurus Auto 9 mm. Łańcuchy na koła z ogniwami tej wielkości jeszcze mocniej „wgryzają się” w zamrożoną nawierzchnię i zwiększają trakcję.
Łańcuchy śniegowe Koenig K-Slim – podsumowanie najważniejszych cech zestawu łańcuchów
• prześwit 7 mm wewnątrz i na bieżniku – świetne do aut, w których stosowanie łańcuchów teoretycznie jest niewskazane
• doskonała jakość wykonania i wytrzymałość, do produkcji zastosowano stal wysokiej jakości
• napinanie łańcucha dwuetapowe, dociągnij go bezpośrednio po założeniu i przejechaniu kilkunastu metrów
• wyraźne oznaczenia kolorystyczne ułatwiają i przyspieszają montaż
• opatentowany system mikroregulacji dba o doskonałe naprężenie łańcucha
• współdziałają z systemami ABS i ESP
• opatentowane nylonowe odbojniki chronią powierzchnię felg aluminiowych (dostępne w zestawie)
• możliwość obustronnego stosowania na przedniej i tylnej osi
• łańcuchy są zapakowane w wytrzymałe i estetyczne opakowanie
• homologacje i certyfikaty: Ö-Norm 5117, TUV
• komplet zawiera dwa łańcuchy na dwa koła napędowe, instrukcję montażu oraz podstawowe części zapasowe
• gwarancja 5 lat
Specyfikacja
Wysokość ogniwa od opony (mm) | 7 |
Ilość łańcuchów w komplecie | na jedną oś |
Element samonapinający | |
Osłony felg aluminiowych | |
Ogniwa kruszące lód | |
Sposób montażu | dwuetapowy |
Spełniają normę | ÖNORM 5117, TÜV |
Porady i uwagi
Uwaga ! Przed dokonaniem zakupu łańcuchów upewnij się, że instrukcja samochodu nie zabrania montażu tradycyjnych łańcuchów na kole Twojego samochodu.
Za źle dobrane łańcuchy firma Taurus nie odpowiada.
Na cenę łańcuchów ma wpływ stop stali, z którego są wykonane, gęstość siatki, a także dodatkowe systemy ułatwiające montaż i demontaż oraz systemy napinające.
Zakładanie łańcuchów warto przetrenować przed sezonem lub zaplanowanym wyjazdem, np. w ciepłym pomieszczeniu - garaż. Dzięki próbnym montażom unikniemy późniejszych problemów w trudnych warunkach pogodowych i drogowych.
Montaż łańcuchów najlepiej przeprowadzać na równym terenie w miejscach bezpiecznych, nie utrudniających poruszania się po drodze innym użytkownikom. W przypadku wjazdu w zaspę śnieżną nie należy montować łańcuchów ze względu na brak możliwości ich prawidłowego montażu.
Łańcuchy należy montować na kołach osi napędowej. W przypadku pojazdów, w których oś tylna jest osią napędową, zaleca się także nałożenie łańcuchów na oś kierowaną, celem poprawy manewrowania pojazdem podczas pokonywania zjazdów.
W przypadku łańcuchów nie posiadających samonapinaczy, po przejechaniu kilkunastu metrów, należy sprawdzić ich ułożenie oraz naciąg.
Kierując pojazdem posiadającym łańcuchy na oponach, należy manewr ruszania i zatrzymywania pojazdu wykonywać powoli, bez gwałtownego przyspieszania. Nie wolno przekraczać prędkości 50 km/h. Przy dłuższych podróżach należy regularnie sprawdzać stan łańcuchów. W czasie jazdy z łańcuchami zamontowanymi na oponach, należy unikać najeżdżania na twarde i ostre krawędzie, jak krawężniki, kamienie.
W celu zwiększenia długotrwałości łańcuchów, w miarę możliwości należy: odwrócić je na drugą stronę przy ich ponownym zakładaniu, unikać jazdy po "czarnej" drodze, czyścić po użyciu, a przed ich schowaniem wysuszyć.
Porady i uwagi
Uwaga ! Przed dokonaniem zakupu łańcuchów upewnij się, że instrukcja samochodu nie zabrania montażu tradycyjnych łańcuchów na kole Twojego samochodu.
Za źle dobrane łańcuchy firma Taurus nie odpowiada.
Na cenę łańcuchów ma wpływ stop stali, z którego są wykonane, gęstość siatki, a także dodatkowe systemy ułatwiające montaż i demontaż oraz systemy napinające.
Zakładanie łańcuchów warto przetrenować przed sezonem lub zaplanowanym wyjazdem, np. w ciepłym pomieszczeniu - garaż. Dzięki próbnym montażom unikniemy późniejszych problemów w trudnych warunkach pogodowych i drogowych.
Montaż łańcuchów najlepiej przeprowadzać na równym terenie w miejscach bezpiecznych, nie utrudniających poruszania się po drodze innym użytkownikom. W przypadku wjazdu w zaspę śnieżną nie należy montować łańcuchów ze względu na brak możliwości ich prawidłowego montażu.
Łańcuchy należy montować na kołach osi napędowej. W przypadku pojazdów, w których oś tylna jest osią napędową, zaleca się także nałożenie łańcuchów na oś kierowaną, celem poprawy manewrowania pojazdem podczas pokonywania zjazdów.
W przypadku łańcuchów nie posiadających samonapinaczy, po przejechaniu kilkunastu metrów, należy sprawdzić ich ułożenie oraz naciąg.
Kierując pojazdem posiadającym łańcuchy na oponach, należy manewr ruszania i zatrzymywania pojazdu wykonywać powoli, bez gwałtownego przyspieszania. Nie wolno przekraczać prędkości 50 km/h. Przy dłuższych podróżach należy regularnie sprawdzać stan łańcuchów. W czasie jazdy z łańcuchami zamontowanymi na oponach, należy unikać najeżdżania na twarde i ostre krawędzie, jak krawężniki, kamienie.
W celu zwiększenia długotrwałości łańcuchów, w miarę możliwości należy: odwrócić je na drugą stronę przy ich ponownym zakładaniu, unikać jazdy po "czarnej" drodze, czyścić po użyciu, a przed ich schowaniem wysuszyć.
Opinie o produkcie