Koenig ZIP Transport gr.227 REM
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy: GRATIS
Opis produktu
Koenig Zip Transport to gwarancja niezawodności użytkowania. Wysoka jakość łańcuchów została uzyskana poprzez zastosowanie w ich konstrukcji utwardzonej stali stopowej manganowo-niklowej (MnNi). Budowa wzoru łańcucha wpływa na bardzo dobrą przyczepność samochodu do podłoża na ośnieżonych drogach. Symetryczny wzór rombowy chroni pojazd przed poślizgiem - szczególnie w trakcie wykonywania manewru skrętu. Koenig Zip Transport to ekonomiczna wersja łańcuchów Koenig XB - 16 (mniejsza ilość splotów rombowych). Przeznaczone do samochodów typu SUV, terenowych, dostawczych, bus, powyżej 3,5 tony.
- Prześwit 16 mm wewnątrz i na bieżniku.
- Wyraźne oznaczenia kolorystyczne ułatwiające montaż.
- Szybki montaż bez konieczności najeżdżania samochodem.
- Kompatybilne z ABS i ESP.
- Napinanie łańcucha dwuetapowe, wymaga dociągnięcia bezpośrednio po założeniu oraz po przejechaniu kilkunastu metrów.
- Łańcuchy zapakowane w ekskluzywne i wytrzymałe opakowanie plastikowe..
- Homologacje / gwarancje / zgodność: Ö-Norm 5117, Ö- Norm 5119, UNI 11313, TUV.
- Komplet zawiera dwa łańcuchy na dwa koła napędowe.
- Gwarancja 2 lata.
Specyfikacja
Wysokość ogniwa od opony (mm) | 16 |
Ilość łańcuchów w komplecie | na jedną oś |
Element samonapinający | |
Osłony felg aluminiowych | |
Ogniwa kruszące lód | |
Sposób montażu | dwuetapowy |
Spełniają normę | ÖNORM 5117, ÖNORM 5119, TÜV |
Porady i uwagi
Uwaga ! Przed dokonaniem zakupu łańcuchów upewnij się, że instrukcja samochodu nie zabrania montażu tradycyjnych łańcuchów na kole Twojego samochodu.
Za źle dobrane łańcuchy firma Taurus nie odpowiada.
Na cenę łańcuchów ma wpływ stop stali, z którego są wykonane, gęstość siatki, a także dodatkowe systemy ułatwiające montaż i demontaż oraz systemy napinające.
Zakładanie łańcuchów warto przetrenować przed sezonem lub zaplanowanym wyjazdem, np. w ciepłym pomieszczeniu - garaż. Dzięki próbnym montażom unikniemy późniejszych problemów w trudnych warunkach pogodowych i drogowych.
Montaż łańcuchów najlepiej przeprowadzać na równym terenie w miejscach bezpiecznych, nie utrudniających poruszania się po drodze innym użytkownikom. W przypadku wjazdu w zaspę śnieżną nie należy montować łańcuchów ze względu na brak możliwości ich prawidłowego montażu.
Łańcuchy należy montować na kołach osi napędowej. W przypadku pojazdów, w których oś tylna jest osią napędową, zaleca się także nałożenie łańcuchów na oś kierowaną, celem poprawy manewrowania pojazdem podczas pokonywania zjazdów.
W przypadku łańcuchów nie posiadających samonapinaczy, po przejechaniu kilkunastu metrów, należy sprawdzić ich ułożenie oraz naciąg.
Kierując pojazdem posiadającym łańcuchy na oponach, należy manewr ruszania i zatrzymywania pojazdu wykonywać powoli, bez gwałtownego przyspieszania. Nie wolno przekraczać prędkości 50 km/h. Przy dłuższych podróżach należy regularnie sprawdzać stan łańcuchów. W czasie jazdy z łańcuchami zamontowanymi na oponach, należy unikać najeżdżania na twarde i ostre krawędzie, jak krawężniki, kamienie.
W celu zwiększenia długotrwałości łańcuchów, w miarę możliwości należy: odwrócić je na drugą stronę przy ich ponownym zakładaniu, unikać jazdy po "czarnej" drodze, czyścić po użyciu, a przed ich schowaniem wysuszyć.
Porady i uwagi
Uwaga ! Przed dokonaniem zakupu łańcuchów upewnij się, że instrukcja samochodu nie zabrania montażu tradycyjnych łańcuchów na kole Twojego samochodu.
Za źle dobrane łańcuchy firma Taurus nie odpowiada.
Na cenę łańcuchów ma wpływ stop stali, z którego są wykonane, gęstość siatki, a także dodatkowe systemy ułatwiające montaż i demontaż oraz systemy napinające.
Zakładanie łańcuchów warto przetrenować przed sezonem lub zaplanowanym wyjazdem, np. w ciepłym pomieszczeniu - garaż. Dzięki próbnym montażom unikniemy późniejszych problemów w trudnych warunkach pogodowych i drogowych.
Montaż łańcuchów najlepiej przeprowadzać na równym terenie w miejscach bezpiecznych, nie utrudniających poruszania się po drodze innym użytkownikom. W przypadku wjazdu w zaspę śnieżną nie należy montować łańcuchów ze względu na brak możliwości ich prawidłowego montażu.
Łańcuchy należy montować na kołach osi napędowej. W przypadku pojazdów, w których oś tylna jest osią napędową, zaleca się także nałożenie łańcuchów na oś kierowaną, celem poprawy manewrowania pojazdem podczas pokonywania zjazdów.
W przypadku łańcuchów nie posiadających samonapinaczy, po przejechaniu kilkunastu metrów, należy sprawdzić ich ułożenie oraz naciąg.
Kierując pojazdem posiadającym łańcuchy na oponach, należy manewr ruszania i zatrzymywania pojazdu wykonywać powoli, bez gwałtownego przyspieszania. Nie wolno przekraczać prędkości 50 km/h. Przy dłuższych podróżach należy regularnie sprawdzać stan łańcuchów. W czasie jazdy z łańcuchami zamontowanymi na oponach, należy unikać najeżdżania na twarde i ostre krawędzie, jak krawężniki, kamienie.
W celu zwiększenia długotrwałości łańcuchów, w miarę możliwości należy: odwrócić je na drugą stronę przy ich ponownym zakładaniu, unikać jazdy po "czarnej" drodze, czyścić po użyciu, a przed ich schowaniem wysuszyć.
Opinie o produkcie